torsdag 14. januar 2010

Oppdateringer

Hei alle sammen!

Sett pa skolen nu, og tenkte jeg skulle ta meg 5 min til aa oppdatere litt, slik at dere vet at jeg fortsatt er i live, haha. Er veldig opptatt om dagene, men det er jo sann jeg liker det! Er ikke hjemme for tidligst halv 7 nesten hver dag, men ofte blir kl 8-9 ogsa. Pa mandag hadde vi fotballkamp men vi tapte dessverre. Tirsdagen gikk til trening, oving, og se pa basketkamp :-) fredag/lordag skal jeg til Duncanville pa ALL region. Vi har fri fra skolen pa mandag, men pga nok en fotballkamp bli det lite fri pa meg,haha. Gleder meg skikkelig til neste helg, for da er det Willy WOnka musicalen pa skolen!! den skal visst vere kjempebra. Var aa sa pa nar Anette ovde med si sma Hompalompaene(vet ikke hvordan det skrives) sa det blir nok kjempestilig!

Idag har vi nok en fotballkamp, og jeg haper vi vinner!


Na ma jeg springe a bestille meg min Yearbook, sa mer oppdatering kommer senere!
BYE :-)

1 kommentar:

  1. Aww, nice ;)
    Koffør bynnte du plutseli å skrive bokmål egentli? ;o

    SvarSlett