lørdag 30. januar 2010

Hawaii, Honolulu!!!

Fra 17 - 24 februar befinner jeg meg i Honolulu, den stOrste byen og faktisk hovedstaden av den amerikanske delstaten Hawaii! JEG GLEDER MEG NOE SAA SINNSYKT!! Annika og jeg reiser med Explore America, og skal oppleve mye kult sammen med andre ungdommer fra rundt omkring :) Slipper en hel skoleuke(noe som egentlig ikke er saa bra naar det gjelder karakterer og slikt) og skal bare nyte dagene i ferieparadiset!!






Oppdateringer og bilder kommer garantert etter turen!!!!

5 kommentarer:

  1. Æ synes du heller skal fære til Florida, fordi at æ å Susann skal dit!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Æ håpe du får det kjæmpe koseli! :D
    E fast læser av bloggen din! gjer mæ mot til å fer sjøll :)

    Linn Andreassen :)

    SvarSlett
  3. fyyy >< e så misunneli på deg -_-

    SvarSlett
  4. Ja jeg er bra heldig vil jeg paastaa :-)

    hehe, skulle gjerne gjort det Linnce! gleder meg sykt til aa mote dere igjen!!

    Takk Linn :))

    SvarSlett