torsdag 25. mars 2010

spriiiiing breeeeak

Spring break va helt super, saa herlig med ferie. Sove lenge og bare chillan heeeelt :-)

Vi dro til San Antonio paa s0ndag. Hele mandagen gikk til Sea world, noe som jeg synes var fantastisk morsomt! F0lte meg som en liten unge der vi gikk fra show til show og sprang mellom alle karusellene! :) jeg ELSKER hvaler, og de fine spekkhuggerne tok meg nermest med storm, he he. Di var ekstremt store!! Vi satt nesten nedersn paa det showet, saa ja, etter den halvtimen var vi gjennomvaate alle sammen! Resten av dagene i San Antonio gikk til shopping og bytur. Vi saa oss rundt om kring og tok baat gjennom hele byen, utrolig fin by, sammenligna med diverse andre plasser her i texas. Etter dagene der dro vi til Fredricksburg (tysk by) for aa bes0ke bestemora demmers. Ho va det man kan si det STIKK MOTSATTE av mi bestemor. Ho va saa sjenert.. sa nesten ingenting til oss. Ho holdt seg for det meste inne paa rommet sitt og redigerte bilder paa pcn. En dag kom ho med et bilde av meg, og ho hadde vel redigert stortsett alt du kunne redigere, he he.. Vet ikke om jeg skal si det er positivt eller ikke :p Ferien va bare saa bra, takket vere den fantastisk snille familien vi dro med! Familien Rutarn er de snilleste personene jeg har m0tt her i Texas, fabelaktiv!!

Og i tillegg maatte jeg intervjue ei 97 aar gammel dame!! syke prosjekt vi har her paa skolen altsaa... Alle i historie klassen min maatte finne en person over 90 og intervjue dem om the great depression! det var skummelt og moro i grunn. Ble en 100 poenger paa det prosjekte :)

Sitter hos familen Rutarn naa, saa har ikke noen bilder aa vise enda.. men dem kommer! lover!

skypa forresten med mine fantastiske gullklumper for noen timer siden: katrin, susann, david og einar <3 dere er best

Naa er det greys anatomy sammen med verstmor nr. 2 :-) hihi.


lovelovelove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar