lørdag 13. mars 2010

SPRING BREAK!

Finally... spring break!! Sitter hos familien Rutern naa og ganske enkelt chillern. Reiser til fantastiske San Antonio med dem imorra, og blir til neste helg, jeg elsker ferie :) Saa paa torsdag hadde vi Pre.UIL konsert, med dommere og hele pakka. Gikk helt greit vil jeg paastaa. I gar spilte vi vaar siste fotballkamp, noe som jeg syns er utrolig kjipt... Elsker treningene rett etter skolen hver dag, og alle folka er helt herlige! Fikk bare spille rundt 30 min av kampen i gaar, for ei sver jente (nr 14 faktisk) tuppa meg paa ankeln.. Bl0dde som fy, og naa sitter jeg nok en gang med en opphovna fot. Ble egentlig mest sur pga detta var vaar siste kamp og jeg hadde gleda meg sykt! i tillegg tapte vi.. Yay sier jeg bare.. Jaja, Daniel henta meg etter kampen, og vi dro ut aa spiste! Han overtalte meg til aa se Shutter Island pa kinoen, og herlighet for en film.. Skummel,ekkel men sinnsykt bra!

Ellers saa er mamsen og papsen dratt til BRASIL!! Di lever livet naa naar vi ungene er ute av huset.. det er sikkert og visst... Kos dere i varmen samen med brodern.. er ikke missunnelig i det hele tatt... :(

Naa skal jeg ut aa kj0re firehjuling! synd det ikke er mere enn 15 grader her, for bassenget frister noe sinnsykt...!!


Haaper alle som gidder aa lese bloggen min har det bra! Hadde vert fint med en kommentar innimellom, blir en smule kjedelig aa skrive naar jeg f0ler at ingen leser.

Anyways... vi snakkes!


lovelovelove

Eline :)

2 kommentarer:

  1. vi les hele gjengen! :D kvær gang du har oppdatering, sprer budskape sæ i klassen ;)

    Du e heldig som har ferie! før det har ikje vi før om 2 uke :(
    nu e det UNDER 3mnd tel du e heime!! :*

    SvarSlett
  2. Æ e inne å les heile tida :D
    Sett å e litt misunnelig på det fine vere dåkker har, å alt du får lov å gjøre å se! Men, æ gleda mæ tel du kjæm heim :D

    Love,Love,Love <3

    SvarSlett