mandag 8. februar 2010

9 dager!

Nedtellingen er ikke til aa unngaa: 9 dager til jeg sitter paa flyet til hawaii! AH det blir saa herlig :-D

Her gaar det bra saann ellers! har ikke trena paa ei uke pga. foten min. Ble litt for voldsomt paa forrige fotballkamp gitt, men imorra er det full rulle igjen! Forrige helg var jeg sammen med Daniel og en gjeng fra Midlothian og det var kjempekoseli! Denne helga som kommer skal han ta meg og annika med til The Parks mall for aa staa paa sk0yter og shoppe, gleder meg! (Ja, det er en sver innendors skoytebane, blir kult!)

Og forresten saa er det naa 17 uker til jeg kommer hjem! Det er lett for dere der hjemme aa si at vi her nede i Amerika, (og i andre land for den saks skyld)er saa heldige og at vi ikke burde tenke paa hjemlandet osv. Dette er ikke alltid like lett!! Tro det eller ei, vi har harde dager her nede og, det er ikke bare en dans paa r0de roser all the time... Jeg f0ler meg faktisk bedre naar jeg horer Annika, Anette, Wiebke osv forteller at di har litt tunge tider osv. Ikke fordi at jeg vil dem noe vondt, men ganske enkelt fordi det letter litt paa mitt trykk og mitt hum0r. Idag i historietimen fikk anette meg til aa begynne aa grine. Det var nok ei blanding av aa hore den norske stemmen hennes, og alle prate om Norge osv. Haha, ja vi er litt sytete i blandt... Men Jaa, jeg savner saaklart alle dere hjemme, og jeg gleder meg saaa mye til aa mote dere alle sammen igjen!!! <3 og jeg vet ogsaa at nar dagene til hjemreisen nermer seg griner jeg fordi at jeg fortsatt vil vere her..haha.. livet er hardt gitt, hehe.. Nok syting!! Imorra er det trening og basketkamp som staar paa planen, gleder meg!

En ting til, det som er saa herlig med Amerika er at man m0ter nye folk hele tiden! Hver dag paa skolen snakker jeg med nye fjes og de fleste er bare hyggelige. Folk kommer ofte opp aa prater med meg, for av en eller annen grunn vet alle at jeg er fra Norge... Det er ikke akkurat slik at man blir skjekka opp av nye gutter i gangen paa And0y videregaanede skole hver dag?? hehe :) moro!!






- Amerikas versjon av ansiktsmasker!! herlig


- Skriver saa rart pga. amerikansk tastatur

1 kommentar:

  1. Aah :-D Så heldig du e som ska t Hawaii :-D Glede mæ t å se dæ igjen <3

    SvarSlett