tirsdag 16. februar 2010

FERIE!!!!

Jaaa naa holder jeg paa aa pakke!! har stappa altfor mye i kofferten, saa noe maa nok ut igjen. Har myye aa gjore f0r denne dagen er over!! pakke ferdig, dusje, ta en TEST i government og diverse andre smaating. Skulle fikse billetten min via internett naa nettopp, og saaklart var noe galt, er jo typisk det!! naa har jeg ringt og styra med Continental airlines, saa jeg faar satse paa at alt er fiksa! :-)

Kj0rer herifra kl 6 imorratidlig, yay..! kommer til texas igjen pa torsdag, men er ganske sikker paa at Anni og jeg blir aa overnatte i Dallas til fredag :) saa da gaar jeg glipp av 8 skoledager gitt, ikke bra ikke bra...

naa maa jeg skynte meg videre, saa kos dere den neste uka da folks, det skal ihvertfall jeg gj0re :-)

Hawaii here I come sier jeg bare!!!!!!! :-D

bye!!

2 kommentarer: