mandag 12. april 2010

2 months left

Helloooooooo :-)

Paa fredag etter skolen dro jeg hjem med Danielle og Johnatan. Di har verdens s0teste hunder, min favoritt er Pebbels, en bitteliten chihuahua!! Vertsfamilien min skal flytte til Alaska(av alle plasser...) i sommer, saa denne helga bestemte de seg for aa ha garasjesalg for aa blitt kvitt diverese ting. Kl halv 8 allerede begynte folk aa str0mme paa, og ikke for aa vere frekk, men det var nesten bare mekiskanere, fattige meksikanere som kom. Hah.. Oh well... Det var en slitsom dag, og mye ble solgt, for en BILLIG penge! Vi dro ut aa spiste etter alt stresset, og saa hev jeg og annika oss ned paa senga for aa slappe av... og deeeer sovna vi gitt! etter en 2timers lur dro jeg til Daniel sammen med Meagan :) er det noen jeg kommer til aa savne grusomt mye her, saa maa det vaere Daniel!! Pa s0ndag dro vi i kirka (2.gang siden jeg kom hit. Creds til meg!!) etterfulg av shopping i Dallas med Kristi! Vi fant oss Prom kjoler, utrolig nok! vi begge kj0pte korte kjoler, min er svart og hvit, hennes s0lv graa.. Jeg har laant en kjole fra Bridget, en lang babyblaa kjole med masse glitter og stas, det er visst slik kjolene skal se ut pa prom. Men jeg valgte aa heller kjope meg min egen, saa naa ser det ut som jeg or Kristi skal paa fest, jaja :) det blir g0y. Prom er neste l0rdag. Da skal vi leie limousin, dra til dallas for aa spise, dra aa ta bilder etterfulgt av selve dansen, det blir nok spennende!

hahah, og ja. Da vi kj0rte hjem fra Dallas ble vi stoppa av politiet! f0rste gang i mitt liv(6. gang for kristi,haha) Vel hu hadde visst kj0rt paa r0dt lys og glemt 2 registreringspapirer osv. Hu var livredd for aa komme i fengsel, men jeg tror hu bare endte opp med aa maatte betale, ta noen kj0rekurs og fiksa registreringa. Morroooo :-)


-Forresten saa er pcn hjemme kaputt. Ingen facebook paa meg nei :(

2 kommentarer:

  1. heheh, høres jo kjempe kult ut :) Du må ta nån bilda så vi får se kjolen :D
    Missyou <3

    SvarSlett
  2. :D Ja, må få se bilda ^^
    Kan æ skrive til dæ på mail då, sia du ikje har facebook? :) <3

    Marte.

    SvarSlett