torsdag 1. april 2010

savn...



"sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't mean you love them any less. Sometimes it even makes you love them more"

Stor klisje det der... Men joa, det er sant!
Ettersom jeg har vert hjemmefra i 8(!!!!)mnd naa, f0ler jeg at jeg kan si at den setninga der stemmer ganske saa bra! "Jeg er glad i deg. Jeg savner deg" er setninger som blir brukt veeeldig ofte! Rart aa tenke paa. F0r sa jeg ikke til mamma og pappa for eksempel at jeg var glad i dem hele tiden, selvom jeg saaklart var det, og er det. Men naa sier jeg det ganske enkelt til alt og alle! men det er jo sant da! savner alt sinnsykt mye naa! alt fra joika boller, til bleiksstranda. Alle mine kjere venner og hele pakka som kommer med der. Bare ha det vanlig liksom. Men det er bare 2 mnd til jeg sitter paa flyet hjemover, saa da blir det nok som f0r igjen. I mellomtia skal jeg nye siste tia her :) er blitt skikkelig sommerver, 20-25 grader. Ok,sommerver for min del,ikke for alle andre haha. Snart er det prom og!! waaahh..

Nattinatt!

ja, JEG SAVNER DERE. Alle i hop :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar