lørdag 3. april 2010

Quinceaneras

Paa fredag var det "Good Friday" saa vi slapp aa dra paa skolen :) vertsmamman vaar bestemte seg derfor for aa dra til Dallas for aa se litt i butikker og saant, saa jeg og Annika ble smilende glade med! Jeg endte opp med litt forskjellig etter shoppingturen vaar, men Bobbi(vertsmor) tok kaka! Ho skulle kj0pe EN veske, men endte opp med 6!!!!! nordnorsk: steike tuillat i haue!! haha, det morsomte var at hu bare tok en av dem inn og viste Bill(vertsfar) di andre nevnte hu ikke.. Dem skulle ho gjemme paa romme nar han var lakt seg, hahhha :)
Vi dro noen stykker paa kino om kvelden, The last song! Hvis du er jente, og griner like lett som meg:GOOD LUCK. taarene trilla i ett sett i slutten, herlig film.
Idag sto jeg opp kl halv 9(flink jente) og vaska bade. Deretter dro jeg pa postkontoret og sendte f0rste flyttelass hjemover, ble rundt 500 kr, esjj. Etter det snakka jeg endeliiig med mamma og pappa paa skype! DET var godt det, etter 4 uker uten skypern! :) saa ble det litt sladder med katrin(<3) paa skype f0r jeg stakk til Cedar Hill med Danielle og Jonathan! spiste nyydelig lunch og kjika i butikker.
Da jeg kom hjem hadde jeg ganske enkel 40 minutter paa aa gj0re meg klar! I en fei fikk jeg skifta kler, kr0lla haaret(hallveis) og fresha meg opp f0r aa dra paa Quinceanera! Jessica ble 15 aar, og det er veeeldig spessielt naar man er meksikansk. Det er som en "sweet 16" feiring! Kjolen hennes kosta over 1000 dollar, som vil si over 6000 kr!! halleluja... Det var en opplevelse for seg selv. Morrrroo :)

Imorgen er det Paaskeaften,eller no... Skal opp tidlig aa jogge med Annie, saa skal vi i kirka etterfulgt av bes0k av Sam og ungene, Janette og kanskje Pam og Pat. Blir vel koselig det! :)

goood natta folks!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar