søndag 9. mai 2010

1 month left

Helger som denne gj0r at jeg gruer meg til aa dra hjem. Hadde det kjempekoselig med Danielle, Nathalie og Amanda paa fredag. Dro ut aa spiste, kjika rundt i butikker, kino og jacuzzi. Jeg hadde null peiling paa at Amanda var RIK f0r jeg kom hjem til hu. Stooort hus ved innsj0en!! Vanskelig aa beskrive alt, men det var insane! Jeg rota i klesskapet hennes og fant kjoler med prislappen paa 9- og 10 000 kroner!! Hu hadde PRADA vesker som hu aldri hadde brukt aa hele pakka.. Til og med kattene hadde eget hus, like stort som vaar garasje i Norge, halleluja! Hadde ikke sakt nei-takk til aa bo der nei :) Jeg overnatta hos Danielle og kl 8 l0rdagsmorgen var vi paa plass utenfor skolen, ready to go! CAR-WASH var paa planen i ett par timer. Korpset skal til Disneyworld neste aar saa di samla penger, og jeg hjalp ganske enkelt bare til. Etter en heftig skum-krig med Jake dro vi hjem til Danielle igjen. Slappa av paa sofan med Forest Gump og lille Smokey(lille voffsen hennes). jeg dro senere paa dagen med Calli i parken og kosa oss med sladder, haha jeg elsker sladder saalenge det ikke handler om meg! OG vi ble stoppa av politiet. Det er andre gang siden jeg kom hit, like moro! Ikke noe var galt utenom registreringa heldigvis! Vi dor paa Godspell musikalen paa skolen, og det var kult. Jeg synes da at Willy Wonka var en god del bedre, men det er naa saa. Og naa har jeg akkurat prata litt med mamma paa skype! Hu er visst veldig klar for at jeg skal komme hjem.. hehe :)

Ja noe som irriterer meg er at jeg ikke faar sove serlig godt lengre! De siste 3 mnd har jeg vaakna mellom 7-9 i helgene, og jeg er lys vaaken! Det irriterer meg noe grensel0st! Jeg elsker jo aa sove.. I norge sov jeg omsaa til kl 3 i helgene, og her faar jeg liksom bare ikke sove... Og alle dr0mmene/marerittene mine gj0r det ikke bedre.

Men ellers saa er veret tipp topp her! -ikke idag, men hele uka har det vert rundt 30 grader!




3 kommentarer:

  1. ooh, ser ut som du kosa dæ!:D
    Sku gjerne vært der ilag med dæ :*
    og tru mæ, helgen her skal være mykje bedre enn di der borte!!!!!<3

    SvarSlett
  2. Å æ glede mæ så syyykt mye t å se dæ igjen! <3

    SvarSlett
  3. Du får nok sove bedre når du kjæm heim ;)
    Guuuud kor æ gleda mæ :D
    <3<3

    SvarSlett