tirsdag 4. mai 2010

Nesten litt som paa film i grunn...

Etter en laaang skoledag med den verste hodepina dro jeg, anni og Bobbi til fris0rn. Jeg blir saa sinna! Hver gang haaret mitt begynner aa bli langt maa jeg klippe det. Det blir saa fort slitt og stygt, jeg hater det! :( saa jada, naa er haaret mitt kort igjen... (F**N) Ooog, vi dro og fikk pedikyr! Naa er neglene mine nydelige, saa noe positivt kom det jo av denne dagen!

Jeg vil egentli fortelle om en litt ekkel episode her i Texas... Okei, uka f0r skolen begynte i august tok en gutt selvmord(han skulle vert senior dette aaret). Hadde visst noe med ei jente aa gj0re... I januar eller no hadde en gutt paa skolen laget ei "hat-liste" over folk han skulle drepe, og pistolen var godt planta i skapet hans... Politiet fant ut om alt og sendte han til et eller annent hjem for syke folk.. Og naa kommer det skummle, saa hold dere fast!! Jeg hadde en gutt i engelsk - og biologiklassen min som var kjempegrei. Han satt ved siden av meg og prata konstant! Han var veldig hyggelig, men ikke akkurat den fineste gutten i gata... Han fikk seg etterhvert en kjereste, og di var visstnok forlova. Uka etter at jeg kom hjem fra Hawaii var han ikke paa skolen, og da han endelig kom tilbake saa han ut som et vrak. Ettersom han synes jeg er en topp person, fortalte han meg historien, og det var da at han hadde vert i koma i rundt en uke pga han hadde tatt et tonn av piller... Saa han misslykktes altsaa i det selvmords fors0ket. Etter dette ble det slutt med han og kjeresten, og han virka veldig rar... En onsdag for noen uker siden var han i kirka sammen med ex'n sin. Eller for aa si det rett: han fulgte etter hu dit... Hu gikk paa do under gudstjenesten og han fulgte etter hu, inn paa badet. Han hadde en kniv med seg og holdt rundt halsen paa hu og trua med aa drepe hu. Heldigvis kom mora til en kompis inn og saa dette, og gutten slapp jenta... Han fikk panikk og pr0vde aa drepe seg selv, paa nytt. han skjerte seg selv rundt halsen og datt om... Han d0de ikke... og i gaar m0tte jeg han, og fyfader jeg var redd. Han var kjempehyggelig mot meg, men jeg klarte ikke aa ta 0ynene vekk fra halsen hans! Marte, du vet det lille arret du har etter f0flekken din!? Ja, slik var det rundt hele halsen hans!! Han er helt psyko... Og han begynte aa tekste meg i gaar, men jeg har bestemt meg for aa holde meg unna han, er litt redd i grunn jeg.

okeiokei, over til happy news!!!
5 uker til jeg faar m0te alle mine kjere venner og min fantastiske familie igjen! :D


ha en finfin dag! :)

6 kommentarer:

  1. HERREFETTEGUD!! KOM DÆ HEIM NU !!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Djiiiises, ja det hørtes nesten ut som en film. Sei kje meir, skynd dæ å kom heim !
    Æ likte dine happy news, håpe de uken går fort :)
    <3 Marte.

    SvarSlett
  3. Herregud kor creeyp! Du må komme dæ heim fort <3 Gla i dæ!

    SvarSlett
  4. æ blir jo nesten litt redd sjøl.
    Håpe ikkje han blir sur vess du hold dæ unna han heller. I værtfall, sørg for å ikkje vær aleina me han, men heller snakk me han når det e folk der :o

    SvarSlett