mandag 17. mai 2010

HIPP HIPP HURRRAAA!

Paa fredag var det band banquet, noe som var veldig vellykket! God mat, taler, utdeling av priser, dansing osv. :-) Hadde en topp kveld, selvom formen ikke var helt bra. Etter noen timer med s0vn dro jeg, Kristi, Anette og Katherine til kj0pesenteret, og jeg tror nok det var min siste shoppingtur her i Texas. Kaanskje jeg faar pressa en liten tur til inn i timeplanen min. Kj0pe meg en veeldig s0t kjole som jeg vurderer aa ha paa i bryllupet i sommer! Folkens der hjemme, hvis noen, ja anyone, vil ha noe fra Amerika f0r jeg drar hjem saa hadde det vert fint aa faa vite det naa ASAP! Kan ikke engang laave at jeg faar tid til aa kj0pe det, men ja.. Kan jo pr0ve.. Og kontantkortet mitt begynner aa gaa i minus, saa penger hadde ogsaa vert en ide!... just saying... Var i graduation party til Thomas, Trey og Galen paa kvelden og det var kosleig det og :-) Mens folk flest i Norge var ganske saa beruset i gaar, spilla jeg volleyball i bassenget og bare tok livet heelt med ro. Vil ikke reise fra den herlige varmen her!




Grattis med dagen Norge!!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar